Çocuklar ve Kitaplar

 Çocuklarımı büyütmeye çalışırken sadece tek bir kitaptan yardım aldım. Cok fazla etkisini de  gördüm https://ty.gl/o554i4wcz3 gerçekten çocuklarımla işbirliği halinde olmama fayda sağladı. Size de belki faydası olur dusuncesi ile paylaşıyor ve asıl konuma geçiyorum...

Bunun dışında Çocuklarıma kitabi sevdirmeye çalışırken kendim okumaya ve kitap saati adı altında birlikte paylaşımlar yaparken alıştırdım. Kızım suan 15 aylik kendi kitaplarını bırakıp abisinin kitaplarını bizi taklit ederek okumaya çalışıyor:) oğlum her öğlen ve her akşam yatmadan önce kitap saati yapıyor. Akşamları babası öğlenleri ben okuyorum . Artik oyuncak yerine kitap almaya başladı bile . 

Nasil sevdiler kitapları 

Başta soyledigim gibi asla hadi kitap okuyalım demedim . Okudum okudular.

Başlangıçta oğlum için 3 yas kısa yazılı bol resimli kitaplarla https://www.ciceksepeti.com/nazlinin-uyku-saati-ilk-okuma-kitaplarim-rosie-reeve-kc9691627?gclsrc=aw.ds&gclid=Cj0KCQiA5aWOBhDMARIsAIXLlkeGkwaicHFJgsdYk--Yq11k0QmKfBVorq_Gd3Y7cW7vhFxHrRPwqqUaAjQwEALw_wcB ilk kitabımızı da paylaştım. Ezberleyene kadar okunmuştu :) Daha sonra daha uzun yazılı olanlara gectik ki sıkılmadan sürece alışsın. 

Her dışarı çıkmamız da D&R den oğlumla keyifli hale getirip kitap seçiyoruz.  İçeriğine bakıyoruz resimlerine bakıyoruz bu da onu heveslendiriyor. 

Uykuya geçerken kesinlikle 'yatmadan önce kitap saati geçmeden uykuya gitmelisin' diyoruz. Kafasında önemli bir yeri oluyor kaçırılmaması gereken  bir süreç:)

Öğlen ve akşam kitap saatleri dışında ben okurken yanıma gelip kitabini alıyor resimlerine bakarak okuduklarımizi hatırlamaya çalışıyor. Mükemmel bir beyin egzersizi!

Bununla birlikte biz oğluma örnek oglum kardesine örnek öyle geçiriyoruz günleri . Hergun kolay mi geçiyor tabi ki hayır ama keyifli günleri hatırlayıp keyifsiz olanlari yaşamamak için uğraşıyoruz. 

Bol kitaplı okumalı günlerimiz olsun."


Yorumlar

Popüler Yayınlar