İyi bir anne miyim ?


Sizce ben iyi bir annemiyim? 
Size naçizane bir fikir mi söylemek istiyorum sizce ya da baskalarinca nasıl bir anne olduğumla hic bir zaman ilgilenmedim. Ama sorumu cevaplamak gerekirse evet ben İYİ BIR ANNE olmak için uğraşıyorum ve bunu birileri bana sen Ne kadar iyi bir annesin desin diye yapmıyorum. 

Neden mi yapıyorum gelin size sebeplerimden biraz bahsadeyim;

En önemli ve birincil sebebebim çocuklarımı toplum içinde , kendi içinde ve hayatları boyunca saygılı,  duyarlı, anlayışlı ve en önemlisi merhametli olarak yetiştirmek için yapıyorum. 

Sevmeyi öğrenmeleri için yapıyorum. 
Hayatları boyunca gereksiz insanlardan beklenti içine girmemeleri için yapıyorum. 
Dışarı daki hayatın zorluklarına hazirlansinlar diye yapıyorum daha bir çok sebep...

Mesela biraz kafa dinlemek için çocuklarımı tv , telefon gibi teknoloji sarmalınin içine bırakmıyorum. 

Kitap okuyorum, roman okuyorum, kuran okuyorum çünkü biliyorum ben yaparsam onlar da yapacak ,

Tv izlemiyorum sınırlandırıyorum çünkü biliyorum bu şekilde onların da sınırları olacak ,

Sağlıksız şeyleri yememek için uğraşıyorum herseyin tadında güzel olduğunu görmelerini istiyorum ve biliyorum ki onlar da bir gün herseyi tadında bırakmak için uğraşacak 

Oluşturduğum düzenden yemek saatleri, uyku saatleri , tv saatleri taviz vermiyorum çünkü biliyorum hayata atildiklarinda kural ve düzen onlari zorlamayacak,

Özgürlüklerine engel olmuyorum tehlike içermeyen herseyi yapabiliyorlar bende keyifle izliyorum çünkü biliyorum bir gün tehlikeyle karşılaştıklarında özgürlüklerini hatırlayacak ve uzak durmaya çalışacaklar ,

Vakit geçiriyorum onlarla resim yapıyorum ,dans ediyorum, etrafı dağıtıp sonra birlikte topluyorum çünkü biliyorum bu onları daha ozguvenli ve sevecen yapacak ,

Kızıyorum,  sinirleniyorum,bazen bağırıyorum da ama asla ozurdilemeden ve sebebini anlatmadan günü bitiremiyorum ve hiç bir zaman kızgınlığım uzatmiyorum çünkü biliyorum bu onları daha erdemli yapacak ,

Vs. Vs. Vs. İnananin daha fazlası da var . Daha fazla güzellik,  daha fazla hata , daha fazla doğru  ,daha fazla yanlış ama bunların içinde tek bir şey biliyorum ben iyi bir anne değilim belki ama cocuklarim için ,IYI BİR ANNE OLMAK İÇİN UĞRAŞIYORUM. ..




Yorumlar

Popüler Yayınlar