Çocuklarıma yetemiyorum!

 Hemen hemen her annenin dönem  dönem hissettiği en dayanılmaz hislerden biridir , çocuklarına yetememek . Ama neden böyle hissediyoruz gercekten yetmediğimiz için mi ? Yoksa cocuklarin dönemsel doyumsuzlukları olduğu için mi ? 

Oglum 3 yaşında , doğdu gün ağlamaya başladı ve inanın susmadı . Hatta doktorlar bile şaşırmıştı yeni doğan bir bebeğin kolik gibi ağlamasına çünkü tıpa göre 15 gün sonra kolik başlardı. Tam 1 yasina kadar her gün durmadan ağladı. İlk cocugumdu ve tek başıma bakıyordum. Esim gec saatte geliyordu . Bazen yetmediğimi hissedip nerde yanlış yapıyorum diye kendimi paraladıgım günler oldu. Bazen ben cok güçlüyüm diye kendimi ayağa kaldırdım günler. Bu süreçte fark ettiğim tek şey sabır ve onun bir çocuk olduğu ne yaşarsam yaşayayım bunun bir gün biteceği. Evet oğlum hala ağlıyor çünkü o bir çocuk ama benim bir anne olarak sabrım ve sevgimle daha kolay atlıyoruz.  Bazen cocuguma yetemiyorum evet çünkü insanım Bazen cocuguma yetemiyorum evet çünkü o bir çocuk ve Bazen muazzam bir doyumsuzluk içerisine giriyor . 

Ben ona yetmiyorum,
Oyuncakları eşyaları da ona 
Yetmiyor:)

Güzel anneler hersey geçiyor. Üzerine yenileri ekleniyor, eskilere gülüp geçerken yenilerine alışmaya çalışıyoruz bitmeyecek gibi geliyor ama bitiyor.  Yetmeyecek gibi geliyor ama yetiyor. Sabır, şükür ,sevgi ve kabullenme ile ..


Yorumlar

Popüler Yayınlar