Oğlumun dönemsel hırçınlığı ve çaresizliğim:)

 Oğlum Nisan da 4 yaşını dolduracak . Aslında çok akıllı yaşına göre çabuk kavrayan ,anlayan ve yas sendromlarını dahi çok kolay atlatmış bir çocuk. Tatlı dille yönlendirilen genel olarak ( huylarini ve isteklerini çözdüğüm için) herseyı konuşarak halledebiliyoruz.  Ama bazen öyle bir hale geliyoruz ki " eyvah artık cocugumun bütün huyu değişti bittik bir daha mümkün değil düzelmez." Diye düşünüyorum.  

Ne zaman böyle 'eyvah' dedirtiyor bu cocugum bana ? Genel de kendimi iyi hissetmediğim ve Oğlumn herseyine daha az toleranslı olduğum zamanlar da 1 hafta süreyle benim tabiri caizse burnumdan getiriyor . Bir kere kızdım mı ya da kardesini aglattigi için sert mi konuştum bittik artık 1 hafta boyunca bana olmayacak herseyi yaparak tekrar ona kızacak miyim diye sabrımı sınama ile  geçiriyor güzelim günlerini.  Ben ne mi oluyorum ? Kafayı yiyorum:) başta bu durumu çözmem mümkün olmadı çünkü bu çocuk niye böyle hircinlasiyor diye kendimi yedim :) okumadığım makale,  gezmedigim site kalmadı.  Sonra fark ettim ki ben ona karşı sert olduğum da o da benim artık hep böyle mi kalıp kalmayacağımı deniyor sanırım:) 

Simdi ne yapıyorum. Sakinlesiyorum , bi kac gün zorlanıyorum sonra gardımı alıp gelecek tüm hamleleri tatlı dille engelliyorum. Savaşı kazanırsam Oğlum şeker gibi oluyor . Kazanamazsam mi ? Düşünmek bile istemiyorum! :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar